I bruise easily

Min 30-årsdag närmar sig och jag försöker att inte vara dömande inför den. Jag vet att jag inte är ensam om att ha det så här. Det är många som är känsliga därute. Det är torsdag och jag och J sitter i varsitt rum. J i vardagsrummet, tv:n och datorn på. Jag i "gästrummet". Han dricker halvfin whisky och jag dricker fulwhisky. En gång fick han nämligen en jätteflaska whisky av en sort som han tycker är så äcklig att han brukar försöka bjuda bort den. Den brukar jag passa på att dricka. Jag gillar whisky men är inte någon whiskykännare direkt. Mest gillar jag känslan av att vara full. Jag gillar den känslan obehagligt mycket. Något jag inte gillar däremot är känslan av att vara bakis...

Våren är på väg, och jag vill ha sol! Tror jag behöver lite sol på mig. Så himla låg har jag varit ett tag nu. Orkar knappt träffa några kompisar, men hade ändå planerat att luncha med en kompis som jag inte träffat på flera månader och som jag tycker jättemycket om. Till min stora besvikelse dök hon dock inte upp där utanför hm som bestämt. Jag väntade i nästan 30 minuter innan jag gav upp.

Imorgon är det jag som ska fortsätta med tentan. Jag tycker faktiskt att det är rätt skönt att bara sitta hemma och läsa och skriva på frågorna. Slippa pendla, slippa grupparbeta och slippa umgås med folk hela tiden. Egentligen är jag en väldigt social person men det förändras när jag mår dåligt.

Måste hitta något sätt att komma tillbaks till glädjen. Kay Pollak var är du när jag behöver dig

?

Kommentarer
Postat av: Ninni - Foto & Vardag

sv. heh jo :D snart är det väl skor han ska slita sönder -_-

2012-03-15 @ 22:08:24
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: Miss Sunshine

Ha en bra helg :D

2012-03-16 @ 15:37:06
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/
Postat av: Patricia♔

sv: Åhh vad roligt att få en kommentar av en rödhårig tös:) hihi

2012-03-17 @ 22:25:35
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0