my hands are small I know, but they´re not yours they are my own...

Idag är en ny dag. Fortfarande sober. Märker att alkoholsuget ökar så fort det blir minsta jobbigt på nåt vis. Gårdagen ägnades åt grupparbete, vilket jag å ena sidan tycker är kul för det är socialt men å andra sidan är det nåt med att vara 9 personer som ska enas om varje formulering som gör att det blir väldigt....jobbigt. Skrev på i rask takt, men fick det mesta sågat och det blev "krismöte" som de sa. Självförtroendet sjönk förstås rätt kraftigt och jag blev tystare och tystare. Tycker så illa om att det verkligen märks på mig, när jag mår dåligt. Jag har liksom bara två lägen, antingen är det 'av' eller så är det 'på'. Jag jobbar på det där med balansen....

Idag ska jag jobba tio timmar på nya jobbet. Jag drömde om att allt gick fel inatt. Att jag kom försent, i utmanande kläder och utan att ha ätit och det var bara hemskt. Tror iofs inte att det blir så i verkligheten.

Dags att ta sig an denna dag! Kramis!

Dagens låttitel: Hands med Jewel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0