to open up my heart

Söndagkväll. Jag sitter vid min dator, ska strax sova. Är så glad över J. Han gör mig så glad, och allt känns fortfarande så enkelt med honom. Han är fin som få! Jag är världens lyckligaste!

Imorgon börjar ny kurs. Jag har klarat av den första (tror jag, det dröjer innan resultatet kommer...)
Försöker vara i nuet. Så lätt att stressa upp sig och försöka ta allt på en gång. Det leder bara till att man inte är i nuet och att inget blir ordentligt gjort.
Jag bakade igår, och det gav mersmak, så jag bakade idag med. Jag gillar att baka, men jag gör det inte så ofta.

Var på skogspromenad idag, hittade lite svamp så det blev svampmacka till middag - härligt!

Dagens låttips (rubriklåttitel:) to open up my heart - Anders Widmark, Sara Isaksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0