Älskar dig

Vi har en lägenhet på gång!!
Den ligger i samma område som J redan bor i, och det blir bättre läge för mig också. Kan knappt vänta tills det är dags. Den första januari har vi tillträde till nya lyan, men om det går som vi vill får vi komma in några dagar tidigare så vi slipper betala två dubbelhyror. Jag har min lägenhet januari ut, men det är nästan bra för det är ju ändå svårt att hinna med allt samtidigt.

Nu väntar jag bara på att J ska komma hem från jobbet.
Det är fredag och vi ska äta tacos, vilken svenssongrej!
Men det är mysigt.

Jag jobbar fortfarande på att försöka lita ordentligt på att J verkligen tycker om mig som jag är.
Blir så osäker ibland.

Annars så skrev jag mitt livs första salstenta igår och det kändes faktiskt som att jag hade rätt bra koll. Skulle bli förvånad om jag blev underkänd. Det var faktiskt rätt kul, även om jag blev trött förstås.


Dagens låttiteltips: Sanna Carlstedt-Älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0