Starkare

OJ det finns mycket som jag kunnat skriva om, för det händer mycket i mitt liv just nu. Jag mötte S i terapistolen för vad jag uppfattade som ett ordentligt avslut, hon hade nog önskat annorlunda. Men det spelar ingen roll, för mig är det överspelat och det är jag mycket glad över. Jag har byggt upp mig och min självkänsla så pass att jag känner mig som en mycket starkare människa nu. Hon säger att jag är hennes livs kärlek. Jag vet inte, alltid svårt att lita på en männsika som kommer med skiftande budskap varje dag. Det var ju nedbrytande om något medan vi var tillsammans. Men nu känner jag lättnad. Tråkigt om hon är olycklig, jag vill henne inget illa. Men jag kan inte ta ansvar för hennes liv och känslor. Jag har ett annat liv nu, (med J, som gör mig så glad!) Skönt med ett avslut iaf.

Jag har haft syrran med barn på besök, tre små som rev hemmet... Så nu håller jag på att städa upp det värsta. Jag är väldigt trött men det är nog för att jag aldrig vilar. Sover tom mindre på helgen än i veckorna när jag jobbar... Så ikväll blir det tidigt i säng. Imorgon jobbar jag extratimmar på fm dessutom.

Så nu ska jag bara bära upp två påsar kläder på vinden (har gått ner i vikt och blir i övrigt tokig på att det ligger kläder överallt...) och sen ska jag göra mig iordning för natten.

Rubriklåttitel: Starkare - Sara Löfgren


Kommentarer
Postat av: A

Tack för kommentaren! Vad roligt när det dyker upp nån sådär som man själv nån gång varit inne hos!

Kram!

2010-05-28 @ 23:59:45
URL: http://annmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0