nu kan jag gå ut och möta världen

Fåglarna kvittrar ute och det är fortfarande ganska ljust trots att klockan är över 21.

Jag sitter trött men nöjd och glad vid min dator efter en händelserik långhelg. I torsdags var det tvåårskalas för ett syskonbarn, mysigt men folk överallt förstås.

Sen blev det utgång fredag o lördag på olika klubbar, kul. Men S dök upp och ville dansa. Hpon dök upp bakifrån och satte händerna i min midja två ggr, hon har fan ingen rätt att ta på min kropp längre! Jag avspisade henne och tittade knappt på henne. Vill inte för allt i världen uppmuntra henne. När hon förstod vem jag var tillsammans med så fnös hon och tittade hånfullt åt andra hållet. Hon förstår väl inte att hennes åsikt inte bettyder hela världen för mig, jag skiter i vad hon tycker.

Annars alltså, en trevlig helg med J, mycket kramar och massa skratt.

Nu väntar badkaret på mig, jag ska försöka kurera mitt nytillkomna halsont. Är nog bara en liten fökylning, hoppas jag inte blir sjuk med feber osv.

Kram!


rubriklåt-titel: Nu kan jag gå ut och möta världen - Mikael Wiehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0