Moving on...

Jo så jag träffade alltså S igen. Snart 2 år sen det tog slut, och jag har kommit en lång väg sen dess. Men ändå omskakande att mötas. Denna gång pratade jag med henne. Men tyvärr var jag så pass onykter att jag helt enkelt inte minns allt jag sa, vilket känns lite jobbigt ärligt talat. Inte helt oväntat, igår ringde hon och idag skickade hon sms och skrev att hon ville gå på "date". Det är som att hon inte alls lyssnade på vad jag sa till henne. Det gör mig lite förbannad men att svara på det skulle bara sätta igång ännu en karusell från hennes sida och det pallar jag bara inte. Nej nu gäller det att bevara sitt förnuft för även om mycket hänt sen sist så litar jag inte på mig själv och absolut inte på henne. Vilka är hennes motiv? Bekräftelse?

Nu ska jag ringa till min kära och sen sova. Känner mig fortfarande sliten och trött, kunde inte sova inatt heller, pga mardrömmar om S... Men bra är iaf att jag varit och tränat!


rubriklåttitel: Moving on - Sarah Dawn Finer
I'm moving on
and I'm gonna get stronger now
cause nothing can break me down
I believe that finally
those days are gone
I can be who I wanna be
start living my life for me...

(Tokbra låt från min tröstlista...)


Kommentarer
Postat av: Frajdej

Hej du,

tack för avtrycket i min blogg =) har läst igenom hela din, fascineras av ditt sätt att lyckas komunicera med total öppenhet samtidigt som det du skriver strålar av integritet och utan att visa upp ditt privata.

2010-05-05 @ 19:51:37
URL: http://frajdejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0