Där ser du själv hur högt du når

Efter en lite turbulent helg (mitt minne och min slarvighet har blivit värre, är jag stressad måntro?) är det alltså måndag igen. Dags för ett vanligt gladinlägg. Roliga saker att glädjas åt idag:

* Jag har cyklat 1 tim o 40 min sammanlagt idag.
* Det var kul att vara i skogen med barnen idag.
* Jag träffade en kär vän o shoppade med henne.
* Jag köpte en jättefin blå klänning med vita prickar på H&M som jag ska ha på min väns bröllop.
* Köpte träningsbyxor, i 3/4-längd, blir träningssugen. (På onsdag är det jag som är på utegympa!)
* Måndagar betyder kommissarie Winter på tv, kul.
* Mamma har hittat sin fjärrkontroll, barnbarnen hade visst lagt den i garderoben...
* Gläder mig åt J, han är såå fin!
* Finväder!

En bra dag!

Kramis!


Rubriklåttitel: Lisa Ekdahl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0