The botten is nådd (igen)

Jag har gjort det igen. Det var möhippa igår, jag hade varit lite nervös innan, kände ju inte de andra tjejerna, bara en förutom bruden förstås. Men det gick jättebra, dagen var kul och händelserik. Det gick bra ända till 23-tiden eller så, då jag inte kunde (?) sluta supa. Minns inte hemgången och om jag sa hej då till de andra. Var skitfull när jag kom till J. Minns inte detta men har fått det berättat för mig. När jag vaknade vid 10-tiden så var jag fortfarande bra dragen. 

Nu är klockan 20 drygt och jag har tagit mig hem till mig. Ingen huvudvärk, men en kvardröjande ågren. Känner mig ledsen och besviken på mig själv. Försökt att inte vara alltför dramatisk idag men det är svårt. Jag fixar inte när det är fri bar. Usch, på bröllopet måste jag verkligen skärpa mig.

Jag får ju överväga mitt val att fortsätta dricka alkohol, om det fungerar. Sådana här dagar vill jag inte ha, att vara bakfull är bland det värsta jag vet. Framförallt den nedstämdheten som jag alltid får dagen efter. men det känns så himla tråkigt att leva helt vit.

Nu ska jag försöka se en film och låta tiden gå lite. Imorgon är det jobb och nya tag som gäller!


Rubriklåttitel: Timbuktu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0