On the road to find out

Solen har lett mot människorna idag. Jag har bränt mig, tänkte att nu har jag skaffat skydd när jag varit så duktig och skyddat mig i början. Så idag smörjde jag mig inte... Resultatet är en märklig djupröd nyans...men det gör inte så ont än iaf. Jag dömer inte, accepterar det som det är. Imorgon blir det midsommarfirande på jobbet, ska bli skoj. Det är ju stängt på fredag förstås, så vi ska dansa kring nån slags stång och äta jordgubbar. Jag börjar 10 så jag blir inte med i förberedelserna, utan kommer dit när firandet börjar.

Annars längtar jag efter J. Tankarna på honom får mig le för mig själv många gånger varje dag. Nu ses vi inte på några dagar och jag jobbar på att tänka positivt kring det. Alltså hitta på egna saker och vara nöjd med det. Men jag är lite besviken att vi inte ska ses på midsommarafton, det är jag. Men på lördag är det vi som sticker iväg själv och paddlar kanot. Vill ju rå om honom, kramas utan tidspress. Ska bli bra med tredagarshelg.

Vill ha semester fort!!


Rubriklåttitel: Cat Stevens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0