gå aldrig din väg

Det var ett tag sen jag skrev. Inte så att jag inte tänkt på att skriva för det har jag. Det har bara inte blivit av.

Jag har varit på segelsemester, o det var väldigt trevligt. Jag klarade det bram tycker jag själv trots att jag inte är så duktig på att segla. Jag har ju nån slags duktighetsmani så då kan det kännas lite jobbigt när jag inte är bra på saker direkt. Att segla bra är svårt! Jag lyckades hålla humöret ok för det mesta, det var bara en gång som jag gjorde ett misstag (knöt en tamp som inte skulle knytas, vilket gjorde att det blev väldigt svårt att hala storseglet), och då överreagerade jag o började gråta. Men annars har det gått bra.

Nu har jag precis varit nere på uteservering i stan, druckit lite öl med en bekant. J skulle ha varit med men backade ur pga regnväder. Men iaf en trevlig kväll.

Imorgon väntar nya semesteräventyr. Vi reser vidare, o jag tänker vara pigg o inte bakfull därför är det bäst att jag går o lägger mig nu...

Rubriklåttitel: gå aldrig din väg - Olle Ljungström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0