Vad vill människan med mig nu?

Fredagskväll och ensam. Men inte i något svart hål. Mest trött. Jag har jobbat idag för första dagen sen 23 dec och det var kul även om dagen gick väldigt långsamt och jag kom i säng så sent igår att jag är trött. S fortsätter skriva små meddelanden till mig på detdäraforumet och jag fortsätter ignorera. Ja vågar inte annat, men det hugger till i hjärtat varje gång jag ser att hon skickat ett meddelande. Sen fick jag också ett meddelande från en för mig okänd människa som skrev att "bara så du vet så pratar S om dig ofta". Jaha, så vem är du då och varför skriver du till mig? Kan inte tänka mig annat än att S satt bredvid när hon skrev det. Herregud det var ettochetthalvt år sen som det tog slut mellan oss, varför kommer detta nu?

Nej nu sitter jag och gäspar så nu går jag och lägger mig istället, och ägnar mig åt Mian Lodalens självbiografi (?) Dårens dotter. Den är underhållande, sorglig och rolig emellanåt.

Kommentarer
Postat av: Erika

Mina favoriter är kling, Mattias, sauk och gudrun =)

2010-01-08 @ 23:18:31
URL: http://ikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0