Jämtländsk vaggvisa

En snabb hälsning. Gick upp strax efter 5 imorse och det är okristligt tidigt... Jag ska därför snart hoppa i säng. Känner en släng av ont i halsen. Får se hur det utvecklar sig. Vill INTE bli sjuk nu. Ska jobba närmare 10 timmar imorgon.

Idag var det svårt för mina kolleger att ta sig till jobbet pga all snö. Jag hade barn överallt och till slut kom de som tur var. Pulsen började gå upp när barnen trillade in en efter en.

Hon som jag jobbar för verkar inte komma tillbaks så nu väntar jag på besked om jag får vara kvar eller om min plats tas över av nån förskollärare :( Hoppas på att få vara kvar för jag trivs, både med kollegerna (iaf med de på min avd) och med barnen och arbetsuppgifterna.

Nej nu är det slutsnackat, sängen here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0