ingen utgång

Fredagskväll. Hade velat gå ut, träffa en vän eller två över ett glas vin nånstans. Få klä upp sig litegrann och inte gå "dagisklädd" heka tiden. Skickade ett sms till en vän men fick inget svar. Hon är väl upptagen med nåt.
Så det blev godis framför let´s dance istället och nu ska jag sova snart.

Annars hade jag ett bra samtal med min terapeut idag, många tankar sattes i rullning.
Vad var det egentligen som hände i mig och i min familj när jag var 14 år?
Jag vill dyka ner utan att fastna, mest för nån slags självinsikt och känsla av identitet.
Sen vill jag kunna känna mig stolt över mig själv.
Känna att jag duger som jag är. Men det är ju svåra grejer som inte går på en dag direkt.

Nu väntar sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0