Gotta leave my troubles behind

Haft en jobbig dag men nu känns det bättre. Träffade J och vi handlade på Willys inför morgondagens middagsbjudning. Han gör mig så glad! Han är fin som få! Sen har jag tränat också, gick på baspass på friskis. Jag borde verkligen prioritera att träna för jag mår bättre av det och jag tycker faktiskt att det är kul för det mesta (förra fredagen är ett undantag).

Annars är jag rätt sliten, har sovit för lite och kommit hem vid 21-22.tiden på kvällarna. Dessutom är det ju oron för mamma som inte alls mår bra och som ligger på sjukhus igen. Hann besöka henne en stund idag iaf. Så därför har jag bestämt att jag ska vara ledig imorgon, blir ju ingen inkomst men det får det vara värt.
Jag ska ta hand om mig själv!

En annan rolig sak är att jag hittade två stora bortglömda kartonger med kläder på vinden. Ska bli kul att se vad som göms däri. Kanske är det kläder som varit för små men som jag nu kan komma i? Hoppas kan man ju iaf.

Dags att sova.


Rubriklåttitel: Gotta leave my troubles behind - Miss Li


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0