my life-update

Stressad! och samtidigt: Vad har jag att vara stressad för? Mitt liv är som de flesta andras, dvs jag jobbar, försöker sköta ett hem, relationer med de närmaste osv. Förutom mitt ideella engagemang och min behandling. Usch det är en ond cirkel, stress ger skuld (fan jag har ju inte ens barn, vad har jag varit stressad över) som ger stress (måste ju ta vara på min behandling, får inte göra det sämre nu, inte förvärra situationen...)

Jaja, har ju inte sovit tillräckligt under en veckas tid och det kanske är det enda som krävs för att jag ska hamna ur balans. Imorgon är en annan dag... och om det ska bli någotsånär så får jag försöka knoppa in nu. Till ljudet av Kenta Gustafsson "Just idag är jag stark" säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0