morgondagen

26 cl senare... ska träffa nån från beroendeenheten imorgon. Kan inte låta bli att bli nervös. Jag är så rädd att när jag äntligen söker hjälp finns ingen hjälp att få. Vad gör man då? Det är ju det här med tillit. HAr i stort sett gjort slut på mina förråd, vilket gör mig stressad och lite orolig.

Ska på en arbetsintervju imorgon också. vet att jag måste sluta mitt nuvarande jobb. Jag mår askasst av det. Har sökt ca 10 jobb, och nåt borde väl ge utdelning? Vill inte bli cynisk, men vill heller inte sluta hoppas. Det är en balansgång och en process som allt annat.


Kommentarer
Postat av: MALIN - Amor Vincit Omnia

SV: yes jag ska prova den :)

2009-05-13 @ 21:03:58
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0