Mitt livs första blogglista...

Namn: Liv

Piercingar: Nej om man inte räknar hål i öronen...jag är en försiktig själ.

Tatueringar: Nej, är ju som sagt en försiktig själ.

Hårfärg: alltid rött alltid rätt

Önskar du att du bodde nån annanstans: Vid havet! Annars trivs jag hyfsat här i min lägenhet.

Tänker du på självmord: JA. Lite för ofta.

Tycker andra att du är attraktiv: Det har jag svårt att tro.

Vilket schampo använder du: det är olika, ibland nåt från apoteket ibland nåt från frisören och ibland nån billighetsvariant från ica.

Vilken parfym använder du: Olika, en favorit är Donna från Sergio Tacchini

Vad är du rädd för:  Mycket! Konflikträdd, rädd att inte duga, rädd för att lita på människor, rädd för ormar, saker som göt ont, att tappa kontrollen.

Gillar du att tvätta: nej inte så värst, men det är roligare än att dammsuga!

Gillar du berg och dalbana: har aldrig åkt, jag är som sagt den rädda sorten. Och den sorten som mycket lätt blir illamående.

Gjort idag: Tagit hand om min mamma, fixat ambulans och hållit handen. Varit på gruppsamtal. Ätit middag och tittat på barnkläder med en kompis. Sett färjan 2 och ballar av stål.

Vad åt du senast: En lussekatt och tre godisbitar.

Vad drack du senast: En sexa gin med pärondryck, lime och mynta.

Vad ska du göra imorgon: Jobba kväll, besöka min mamma på sjukhuset. Laga lunch.

Kläder just nu: Svarta långkalsonger, svart linne, grå stickad tröja.

Musik just nu: The art of parties med Japan



Ja det var det. Har varit en lång dag. ska strax sova. Ska bara dricka dagens andra glas vatten först. Upptäckte vid 13.30 att jag inte druckit någonting på hela dagen. Dumt, jag försöker ju ta hand om mig! Hoppas kunna sova snart!

Kommentarer
Postat av: MALIN - Amor Vincit Omnia

SV: allt med bubblor räknas, har det de? ;)





Skulle du kunna röst på mig, #2 :)

http://elizabethnielsen.blogg.se/2009/may/rosta.html#comment

2009-05-11 @ 23:53:18
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0