sick and tired!

Fy vad trist! Jag är sjuk och sitter och slösurfar lite för att fördriva tiden. Har införskaffat 1) Noskapin (mot rethosta) och 2) en påse lösgodis för att försöka klara mig igenom detta. Lyssnar på gammal dirty dancing-musik på spotify och funderar på om jag ska dra på en film innan jag försöker mig på att laga lite mat. Jag känner mig otålig i väntan på mina provsvar, Det ska ta upp till tre veckor att få svaren. Alldeles för lång tid om ni frågar mig!! Drömde till och med att en kollega sa till mig "Jag vet att din lever mår jättedåligt". Det var en mardröm, för jag tycker nog att jag klarar mitt arbete rätt bra och tror inte att de vet nåt om min vanor.  Kände mig märkligt avslöjad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0