rapport från min vardag

Ibland tänker jag på att jag antar att inte alla reagerar samma sätt inför alkohol, droger och så. (Jag har inte använt droger, iaf inte utan recept...). Men jag kan verkligen sitta hemma,, ta en drink, bygga pussel och må såå bra. Jag förstår det inte. Idag har jag tagit blodprover för att hitta nån slags motivation att dra ner på alkoholen. Det kommer dock dröja ca tre veckor innan jag får svar. Har bara fått svar på mitt hb-blodvärde än så länge och det är ganska lågt (117). Men det är inte så konstigt för jag har haft priblem med dåligt järnvärde  från och till rätt länge. Är rätt spänd på att få veta hur min lever mår till exempel. Imorgon jobbar jag fast jag börjar inte förrän på eftermiddagen, och sen är jag ledig i helgen. Vi får se vad som händer. Nu ska jag återgå till mina gamla ally McBeal-avsnitt och sen ska jag väl försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0