Årets första inlägg.

Så då var det 2009 då. Försöker skärpa till mig lite. Idag har jag sopat lite hemma... (Ja det är en stor grej). Kanske till och med ska försöka ta mig ut lite innan jag börjar jobba. Ute skiner solen och det är en vacker vinterdag. Jag börjar jobba klockan 15 och ska jobba till imorgon kväll. Från 1 jan går jag upp på min vanliga procentsats igen, sjukskrivingen slut nu. Jag tror det kommer gå bra, det enda jag gruvar mig inför är att sova på jobbet. Jag sover ju knappt i vanliga fall, knappt ens med hjälp av stilnoct. men vi får se hur det går. Min terapeut har sagt att jag ska gå och ta en massa blodprover för att kolla upp mina värden.  Remissen var inte skickad och på v årdcentralen ville de inte gå med på att låta mig ta prover utan att träffa en läkare där först. Så jag får nog vämta på remissen i alla fall. Är så otålig, vill verkligen veta (tror jag) hur min kropp egentligen mår.


Kommentarer
Postat av: Petra

Tack för kommentaren!:)



Jag förstår verkligen att du gruvar för det. Jag sover inte heller så bra även om jag tar stilnoct, vilket är väldigt jobbigt! Men du, jag tror att du klarar det. Bara du tror på dig själv:)



Kram

2009-01-14 @ 11:03:57
URL: http://bakomskalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0