vårt första möte...

Så sitter jag där i en stol tillsammans med några andra som befinner sig ungefär där jag är. Ändå känns det som att det är mil emellan oss. Jag vet inte var jag ska fästa blicken och jag har svårt att andas. Fan att livet ska vara så svårt. Sen går jag på styrelsemöte och låtsas att allt är som vanligt. Det är det inte. Eller det kanske det är för att vara mig. För mig finns inga balanserade dagar. Sen ville han inte komma hem till mig som bestämt. Hoppas ändå nånstans att när denna process är slut så har jag försonats en smula med mig själv. Det är inte brist på andras bekräftelse av mig, det är jag som inte fixar att bekräfta mig själv. Hoppas kunna lära mig det. Och att hantera relationer så jag kan få lite balans istället för denna bergochdalbana som mitt liv har varit i så många år.

Jag hoppas att imorgon är en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Camie

SV: Tack så jättemycket för din kommentar och jag håller med dig.. Hur fasen ska man kunna hålla sig till en nyttig kost!? Jag vet knappt längre vad som är nyttigt.. Allt är ju bara fett, vatten eller kolhydrater numera >.<



Hoppas du får en superbra dag :D

Kramar!

2009-02-03 @ 09:13:46
URL: http://camillahart.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej, tack för ditt inlägg på min blogg. Skulle vilja veta lite mer om dig. Jag tycker jag känner igen vissa saker, men vet inte om jag har rätt. Jag var med i flera tolvstegsgrupper under en lång tid och undrar vad du har för bakgrund. Kommer följa din blogg för att se vem du är. Kram

2009-02-06 @ 17:55:58
URL: http://ljusaretider.blogg.se/
Postat av: liv

Hej. Tack för ditt inlägg. Nej jag har ingen erfarenhet av tolvsteg (fast jag är behandlingsassistentutbildad...). Den behandling jag precis inlett har ändå vissa likheter med tolvsteg. Jo du får hemskt gärna följa mig på min stig, det är kul att någon läser min blogg. Kram! /Liv

2009-02-07 @ 22:08:06
URL: http://livetsvatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0