obalans

Nu är det inte bra. Fan att det ska krävas så lite för att rubba mig ur balans.
Lite höjda, upprörda röster och jag vet inte vart  jag ska ta vägen. Det svarta inom mig tar över och jag orkar inte vara stark och stå emot. Kunde knappt sova inatt och när jag väl somnade så drömde jag mardrömmar. Gick och la mig efter att han gått och sov bort halva eftermiddagen.  När jag läser vad jag skriver i min blogg slår det mig att det jag framförallt saknar är balans. Varför är det alltid allt eller inget med mig? Jag önskar att jag kunde stå emot när det blåser lite och inte ramlar omkull hela tiden. Det är så jobbigt att ta sig upp igen när man ligger på golvet i fosterställning. Söndagkväll och jag ska vara nykter. Ska på samtal tidigt imorgon bitti. Skulle ha hälsat på mamma idag, men jag orkar inte. Orkar inte lämna lägenheten alls. Skitliv!



Offerkoftan sitter som ett smäck och jag vet inte hur jag ska få av mig den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0