Fredagskväll, förväntningar, farhågor.

Fredagskväll, nyss hemkommen från jobbet. En drink i kroppen och en i glaset. Känner lite fredagsfeeling men är rädd att bli besviken på J, han tänker betydligt oftare på sig än på mig. Tror jag. Men vem är jag att sätta mig på höga hästar? Det passar mig inte. Vill bara att han ska vilja vara med mig. Och att han inte dricker så jävla hårt varenda dag. Men jag dricker ju också, fast inte i närheten av så mycket. Jag har ett jobb som jag sköter. Usch vad jag än skriver låter det som ett rättfärdigande. Jag har nog läst för mycket... Övaranalyserande Liv!

Nu ska jag vänta på att han ringer. Han skulle äta med sina föräldrar först. Men jag får försöka fredagsmysa lite själv tills dess. Hoppas ni/du som eventuellt läser detta (ni är inte många) får en bra helg! Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0