andas!

Stressad och känner ansvar för alltför mycket i min omgivning. Vill att allt ska klaffa och att alla ska tycka att jag är bra. Ja vet att det är en fåfäng och löjlig önskan men jag vill så gärna  vara omtyckt av hela världen. Står inte ut med att vara illa omtyckt. (Nåt jag behöver jobba på...jag veeet!)  Sen när han prioriterar att se nåt tv-program framför att träffa mig, trots att vi inte setts sen i lördags blir jag så osäker. Vill han verkligen ha mig? Jag är för osäker för att berätta att jag blir besviken. Är inte van att ställa krav på människor. Usch, när jag läser vad jag skrivit tänker jag att min offerkofta verkar sitta som gjuten på mig.. Inte klädsamt. Men jag försöker verkligen att vara en balanserad människa. 

Dagens skryt: Jag har tränat idag! Först lite kondition ochsen lite styrka, bli inte förvånad om jag får träningsvärk imorgon. (nej det händer inte speciellt ofta att jag tränar...)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0