var slutar den här resan?

Mitt liv är helkaotiskt just nu. Vet fan inte vad jag ska göra. Dricker för mycket, men jag klarar inte sluta. Jag bestämmer mig ibland för att "idag ska jag vara nykter", men lyckas inte med det ändå. Nånting dyker upp, eller ingenting dyker upp, till slut sitter jag ändå där med glaset i hand. Det förbannade älskade glaset. Kan inte förklara, har bara sån jäkla längtan att supa hela tiden. Vet att det inte är bra, och att det står i vägen för allt jag försöker åstadkomma och få rätsida på i mitt liv. Just nu är det återställartime, men (än så länge iaf..) bara en folkis. Hur gör man för att sluta och hur hanterar man det där suget som gör mig så ångestfylld? Nån som vet svaret? Anyone?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0