helvetesjävlaförbannadeskit...

Så nu var det sagt, så kanske jag kan komma till sak.. fick ett par otrevliga msn-meddelanden från mitt ex tidigare idag. Vad händer? Jo jag hittar mig själv hysteriskt gråtandes på golvet och pratandes med nån från akutpsyk. NU, tre atarax senare kan jag iaf sitta upp. Att livet ska vara så jävla svårt. Jag kämpar som en galning för att komma vidare och minska min ångest. Det är bara att det så ofta är motvind. Jag trampar vatten här i min lägenhet. Sitter på mina händer för att inte gå in i badrummet och skära mig eller ännu hellre ta mig en stadig drink eller tre-fyra stycken. Andas andas andas Liv! Det går snart över....hoppas jag.

vill bli suddig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0