snö

Vacker snö ute, härligt vinterlandskap. Gäller att njuta så länge det varar, hörde att det skulle bli plusgrader imorgon. Nu mår jag fint. Tänk om man kunde vara så här lagomfull jämt. Men det kan man ju inte. Tyvärr. Jag väntar fortarande på mitt provsvar men försöker att inte tänka för mycket på det. Kanske kommer det imorgon, kanske inte. Har jobbat idag och ska vara ledig två dagar nu. Vad ska jag göra med all tid? Blir nog att åka till mamma, för många ensamma timmar i min lägenhet gör mig knäpp. Längtar efter att kunna läsa en bok och fokusera på det. Det var flera månader sen nu. Gillar ju att läsa egentligen. Kanske kommer det en dag när jag kan läsa igen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Evelina

tack för den kommentaren=)

2008-11-26 @ 21:23:17
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0