det kom ett brev...

 Igår ringde telefonen och mamma hade flyttat mobilen så jag hann inte svara. Dolt nummer...ingen telesvarsfunktion längre (kostar 29 kr per månad!). Suck och sammanbrottet nära. Idag har min telefon krånglat, satans 3G-nät. Ringde Telenor, 14 min kö. Djup suck. Tydligen fel på 3G-nätet. Måste starta om mobilen, kan inte komma ihåg nya pinkoden och den lligger hemma. Djupt andetag och sen bilen hem fort, fort. Väl hemma låg det ett brev på hallgolvet. Närsjukvården i blå bokstäver. Det kom aldrig ett samtal, det kom ett brev. Jag fick vara med! Vad gör jag med detta nu? 

Jobbar i helgen, ska försöka hinna städa lite också. det är ju ändå första advent på söndag.  Pynt och glitter är min grej! Tomtarna får väl vänta lite men adventsljusstaken ska definitivt upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0