Kaffelikör, ambulans och beach 2012!

Blev inringd tidigare på jobbet av en något uppstressad kollega som just hade ringt efter ambulans. När vi fick tillfälle att prata senare sa hon "jag trodde han skulle dö". Och då pratar vi om kollegan som jobbat på stället sedan starten. Det enda jag kan tänka på är "skönt att det inte var jag som behövde vara med". Är det hemskt egoistiskt tänkt? Det verkar som det gick bra, han ligger på sjukhuset för observation men får kanske komma tillbaks imorgon. Hoppas att han inte får bestående men!

Idag är det fredag och det firar jag med att äta gräddglass med kolasås, kaffelikör och lite Malibu-likör. Smakar bra! Har gått igenom mina toppar och sorterat ut de som inte passar så bra längre...har blivit lite mer oformlig så att säga, men orkar inte ta itu med det nu. Men en dag kanske jag passar in i beach 2012? Drömma går ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0