idol

Det har blivit mycket tv på sistone. Det är väl det jag sysslar med när jag är hemma. Tv, dator och sudoko...nice? Lite trist, men jag orkar inte annat. Vill inte träffa nån, bara sitta hemma och uggla. Så på Idol igår, tycker faktiskt att de flesta är bra i år. Förutom hon Katrin då, i eftersnack. Hon är ju bara flamsig och känns inte alls påläst. Jihde framstår som ett proffs bredvid henne (och då ska man veta att jag inte gillar Jihde...). Men snygg är hon iaf, Katrin med efternamnet jag inte kan stava. Undrar vilka av idolerna som kommer släppa en skiva? Johan Palm lär ju göra det, han verkar ha en stabil fankrets av 14-åringar. Till och med jag tycker han är bra, och jag är väl egentligen en 12 år för gammal...hemska tanke. Häpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0