ideell...

Lite onykter. Varit på årsmöte i min förening. Kul att se att så många nya medlemmar vill engagera sig! Fick en fråga om mig och S, om det var slut mellan oss. Jag förnekade det inte men jag sa att jag inte ville prata om det. Det känns bra såhär efteråt. Annars väntar jag fortfarande på besked, men ska få det nästa vecka. Har tänkt att jag ska söka lite nya jobb också. Det är alltid lite nervöst att utsätta sig för den granskning som det innebär att söka jobb. Jag är inte direkt världsbäst på att marknadsföra mig själv. Men hittade fem tjänster att söka, och jag försöker att inte göra för stor grej av det utan mer se det som en möjlighet att träna på att skriva ansökan. Har fått erbjudande om förlängning på mitt jobb till 1 juni och det har jag tackat ja till (man kan ju alltid säga nej senare om man hittar nåt annat...) Jag trivs egentligen på mitt jobb men jag skulle verkligen vilja jobba på dagtid (bara). Strax sovdags! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: A

Haha, då är vi i alla fall två om det där med kaffet!

2008-11-24 @ 23:18:53
URL: http://annmi.blogg.se/
Postat av: Liv

Det är alltid bra att vara två...

2008-11-25 @ 21:27:38
URL: http://livetsvatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0