Mia Törnblom kom och hjälp mig!

Idag har jag mått lite bättre, men känner mig fortfarande svajig i humöret. Jag tänker för mycket och kanske jag klagar för mycket. Vad är mitt problem egentligen? Positivt tänkande, det behöver jag träna på. Annars har det varit underbart väder idag och jag har styrketränat lite och sen tagit en promenad i solskenet. En del av mig tycker nog om att grotta ned mig i självömkan och lyssna på sorgliga sånger och gå omkring i min egen grådimma. En annan del vill vara stark och glad och fri. Jag har så mycket måsten i mitt liv och så mycket fixa idéer, men jag skapar nog allt själv. Det är ju jag som väljer att göra 8 saker samtidigt och det är jag som har makten över vad jag till exempel väljer att spendera pengar på. Och ändå mår jag så mycket bättre än förut. Jag trasslar bara in mig ibland. Mia Thörnblom kom och hjälp mig!
image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0