ajajaj

Förkylningen har kommit smygande under dagen och nu suger jag på halstabletter och snorar mest hela tiden. Får inte vara sjuk, känns inte som att jag har råd med det nu. Har eftermiddag/kvällspass plus sovjour imorgon. Nåja, så länge jag inte har feber så ska jag väl kunna masa mig iväg. Ikväll har jag varit på första styrelsemötet efter årsmötet. Ordföranden hade med sig semlor, en trevlig gest. När jag satt som bäst och renskrev mötesanteckningarna ringde telefonen. Det var en tjej som sa sig vara från spärrservice och som ville ge mig en nyckelbricka från polisen eller nåt. Hon försäkrade att det inte skulle kosta mig någonting, inte porto eller nåt och jag som har väldigt svårt att säga nej när försäljare ringer mig hörde mig själv säga "ja men skicka en sån då...". jag hoppas att jag inte behöver äta upp detta den här gången. Nån som har några bra förkylningstips??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0