En annan dag

Kort visit hemma för att lämna av lite grejer och byta kläder. Har jobbat några få timmar idag, väldigt lugnt. Ska tillbaks till mamma för att träffa pappa som kommit på besök. Vr ett tag sen vi  sågs nu. Märker att jag inte har några förväntningar. Går omkring som i en glasbubbla nästan. Upptäscker precis att min gamla amaryllis som jag spara från ifjol börjar slå ut igen. Det gör mig lite glad iaf. Vet inte hur svårt det är att spara en amaryllis men jag är inte den som har gröna fingrar direkt. Jag brukar glömma att vattna dem alltsomoftast. Nej nu ska jag äta en smörgås, vattna blommorna, byta om och sen ta och köra mammas lilla bil tillbaka till sitt garage. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0