bekännelser

Med risk för att bli tjatig: det var ett tag sen jag skrev sist och sedan dess har många glas med härliga drinkar runnit ner för min strupe. Jag vet att min konsumtion inte är nyttig men jag känner mig inte redo att göra nåt åt det. Inte än. Ibland tänkar jag att jag borde gå och ta några prover för att se hur min kropp mår, min läkare tipsade mig om att kontakta vårdcentralen för att göra en hälsokontroll, men jag är inte säker på att jag vill veta svaret...

Nu ska jag koka pasta och käka lite och softa framför tvn innan det är dags att byta om och cykla ner på stan för att ta en öl med några bekanta. Lustigt uttryck det där med att gå och "ta en öl", finns det nån som tar EN öl och sen åker hem? Det kanske det finns, jag har väl bara inte träffat någon... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0