oro

Nån som står mig nära på sjukhus. Många drabbas, familjer tätnar. Jag försöker sysslesätta mig med annat för att inte ta ut nåt i förskott. Inget besked ännu. Vi är nog många som väntar.

Snart kommer S och då ska jag laga lite mat. sen ska vi åka och hämta cykeln som jag äntligen har bestämt mig för. En ny skeppshult, inte billigt men det ska bli härligt att kunna cykla mer fritt utan att behöva oroa sig för att cykeln ska paja på vägen. Lite läsning sen kanske en promenad.

Dagens vattenbild är en något oskarp bild tagen en kall vårvinterkväll. (Det är känslan jag vill åt)

Kram.


image8

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kolla in den nya filmen i min blogg, 5 och 7 år gamla tjejer som dansar GRYMT BRA!

2008-04-07 @ 11:52:04
URL: http://huumlaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0