på en sekund är allt förändrat och sönder

Bild:
Kraftigt regn. En enkel fråga om en promenad (?). Ett snabbt ombyte. De höga gummistövlarna på. Vi pratar om vad som hänt sen sist, snabba ord, korta skratt, Efter fem minuter kommer det.

Hon:  Jag behöver prata om nåt jobbigt...jag har hånglat med nån annan...Det känns fel att dejta två samtidigt...jag vill satsa på henne (Den andra!)  

Jag: Jaha. ...........tack för att du berättade

(tack!!!?????, jag är så jävla pinsam, jag blir dumpad för nån hon träffat för en vecka sen och det enda jag kan säga är tack för att du berättade, vilket jävla miffo jag är!)

Ja så var man ensam igen.

Och nu: jobbet väntar. 36 oöverstigliga jävla timmar, vettefan hur det ska gå.




Over and out.

Kommentarer
Postat av: Joanna Gabrielsson

Sv: Tack så mycket :) Blir så glad när folk kommenterar sånt där haha ^^



Allt bra idag?

2009-08-16 @ 15:35:24
URL: http://joannagabrielssons.blogg.se/
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Har vart med om en liknande grej, med en tjej jag dejtade innan jag träffade min sambo. Det är inte kul alls!



sv: Jag önskar också att jag kunde ha lättare att gråta, men det kanske kommer i framtiden?



Ska läsa vidare i din blogg nu ;)

2009-08-16 @ 23:41:54
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0