min första arbetsdag

Semestern är slut och jag har arbetat mitt första arbetspass, bra gjort Liv!
Det gick faktiskt bättre än förväntat. Alla var glada (nåväl nästan) och det var lugnt och städat. Klockan är halv tio på kvällen och jag ska faktiskt gå och lägga mig, ska upp och cykla till min samtalskontakt imorgon. Jag har inte träffat henne på 4 veckor och jag det märks på mig.
Jag är inte så stabil längre och jag har varit väldigt väldigt låg några dagar nu.
Vill inte hamna så lågt, för det är då jag inte brukar fixa att stå emot de självdestruktiva krafterna.
Himlen är jättevacker utanför min lägenhet och jag försöker vara i nuet.

Sov gott därute!



 


Kommentarer
Postat av: TOBBE

hej! tack för ditt besök och för din kommentar.Man blir ju glad när man får höra sånt här.

Bloggen kommer framöver vara byggt på åsikter allt från himmel till jord, och killen som kommer bjuda på sig själv. Men självklart kommer det finnas vardag,mode,videblogg,träning i den.

2009-08-11 @ 21:56:25
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0